Неділя, 05.05.2024, 01:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Завадської Світлани Олександрівни

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Для моїх діток

Розклад дзвінків
 
1 урок - 8:30-09:15
2 урок - 9:25-10:10
3 урок - 10:20-11:05
4 урок - 11:15- 12:00
5 урок - 12:30-13:15
 

1. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

1.1 Учні приходять до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чисті охайні, у шкільній формі. При собі повинні мати змінне взуття. У школі дотримуються правил ввічливості, знімають в гардеробі верхній одяг, змінюють взуття і прямують до місця проведення уроку.

1.2 Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини: спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.

1.3 Не дозволяється без дозволу вчителів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен надати класному керівнику довідку від лікаря, або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє), про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.

1.4 Учень до школи приносить необхідні навчальні прилади: книги, зошити, щоденник. Приходить до школи з виконаним домашнім завданням з предметів згідно з розкладом уроків.

1.5 Учень проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам.

1.6 Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’я школи.

1.7 Учні бережуть майно школи, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.

2. ПОВЕДІНКА НА ЗАНЯТТЯХ

2.1. Коли вчитель заходить у клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на привітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.

2.2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими справами, які не стосуються уроку. Учбовий час повинен використовуватися учнями тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно надати свій щоденник. Будь-які записи в щоденниках повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику. 

2.3. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозвіл у вчителя.

2.4. Якщо учень хоче поставити запитання вчителю або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення заняття, учень має право залишити клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.

3. ПОВЕДІНКА ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТЬ

3.1. До початку уроку учень повинен: прибути до кабінету до першого дзвінка; після першого дзвінка з дозволу вчителя увійти до класу і підготуватися до уроку.

3.2. Під час перерви учні зобов’язані: 

- навести чистоту та порядок на своєму робочому місці; 

- вийти з класу; 

- рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони; 

- підкорятися вимогам працівників школи, черговим учням; 

- допомагати підготувати клас на прохання вчителя до наступного уроку; 

- у разі спізнення на урок постукати у двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попростити дозволу сісти на місце.

3.3. Під час перерв учням забороняється: 

- бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор; 

- штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми; 

- вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим; 

- палити в будівлі і на території школи.

3.4. Після закінчення занять учень повинен: отримати одяг з гардеробу, охайно вдягнутися і залишити школу, дотримуючись правил ввічливості.

3.5. Черговий по класу: 

- знаходиться в класі під час перерви та забезпечує порядок у класі, провітрює приміщення; 

- допомагає вчителю підготувати клас до наступного уроку; 

- стежить і підтримує відповідні санітарні умови.

3.6. Учні, знаходячись в їдальні: 

- підкоряються вимогам вчителя і працівників їдальні; 

- дотримуються черги при купівлі їжі; 

- проявляють увагу й обережність при отриманні і вживанні гарячих і рідких страв; 

- вживають їжу й напої, придбані в їдальні чи принесені з собою, тільки в їдальні; 

- прибирають за собою столові прибори і посуд після вживання їжі.

4. КІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ 

4.1. Учні не мають права пропускати заняття без поважних причин. 

4.2. Учні не мають права під час знаходження на території школи та при проведенні шкільних заходів скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я та оточуючих.

4.3. Учні не мають права знаходитися в приміщенні школи після закінчення учбових занять або позакласних заходів без дозволу працівників школи.

Пам’ятка

Як працювати з книгою

1. Для ознайомлення в загальних рисах зі змістом книги необхідно:

 а ) прочитати титульну сторінку – прізвище автора, заголовок, рік видання;

 б) прочитати анотацію ( коротку інформацію про цю книгу), вміщену на зворотньому боці титульної сторінки;

  в) уважно ознайомся зі змістом, вміщеним або вкінці книги , або після титульної сторінки;

  г) прочитати передмову або вступ.

2. Розглянь ілюстрації. Хто художник?

Подумай :

-        Про що і про кого може йти мова у книжці?

-        Чи хотілося б  тобі почитати її?

3. Під час читання зверни увагу на :

  а) назви окремих розділів, частин, параграфів тощо;

  б) слова та словосполучення , виділені різними шрифтами;

  в) посилання ( позначаються зірочкою або цифрою) і відразу ж уважно прочитай пояснення ( внизу сторінки).

4. Ти прочитав книжку. Після цього:

-        познач слова, зміст яких тобі невідомий;

-        яка основна думка книжки ( що хотів сказати автор? ) ?

-        чого вчить цей твір ?

-        назви дійових осіб;

-        чи охоче читав ти книжку?

    -   чи хотілося б тобі прочитати інші твори цього автора або книжку на  подібну тему?

5.Для засвоєння змісту прочитаного необхідно:

а) поділити прочитаний матеріал на частини, виділити  в них найголовніше;

б)  скласти план, тематичні виписки, тези або конспект.

          Правила поведінки на уроках

   1. Учні зобов'язані приходити до школи за 10-15 хвилин до початку занять.

   2. Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі.

   3. Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладених  у  Статуті школи.

   4. Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.

   5. Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитись,  відвертати увагу інших учнів від уроку.

   6. Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.

   7. Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.

   8. Учні повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень.

   9. Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів.

   10. Учні зобов'язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.

   11. Забороняється користуватися мобільними телефонами на уроках.

       Правила поведінки  під час перерви

   1. Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.

   2. Під час перерви забороняється:

– бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях;

– штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях, не пристосованих для цього;

– сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за погані слова, битися.

   3. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.

   4. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.

   5. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні

      Правила поведінки учнів у їдальні

   1. Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер,  поводитися пристойно.

   2. Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.

   3. Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.

Математична вікторина для дітей

1. Ім’я якої казкової героїні походить від одиниці вимірювання довжини?
2. Яка геометрична фігура підробляє гімнастичним снарядом у цирку?

3. Яка цифра завжди катається в електричці?
4. Назвіть музичну одиницю вимірювання довжини.
5. Які геометричні фігури є у кожного в роті?
6. Яку математичну фігуру носять чоловіки на голові?
7. Яку форму мають бджолині стільники?
8. Складання карти якої країни отримало назву «велике тригонометричне дослідження»?
9. Які геометричні фігури дружать із сонцем?
10. Як називається перпендикуляр до рейок?
11. Який математичний закон, відомий всім ще з молодших класів, став популярним прислів’ям?
12. Який математичний знак нагадує рух губ верблюда, коли він жує жуйку?
13. Які цифри малюють в небі льотчики?
14. Яке число можна знайти в автомобільному бензобаку?
15. На якій фігурі заснована кожна сніжинка?

Відповіді:
1. Дюймовочка — від одиниці виміру «дюйм».
2. Трапеція, ромб, прямокутник.
3. Три — елекТРИчка.
4. Миля (за схожістю складів з нотами).
5. Кути (рота).
6. Циліндр.
7. Форму правильного шестикутника.
8. Індії (її зображення на карті нагадує трикутник).
9. Промені.
10. Шпала.
11. Від перестановки доданків сума не змінюється.
12. Знак безкінечності.
13. Вісімки.
14. Октанове.
15. Будь-яка сніжинка — це шестикутник, або гексагон.

ВІКТОРИНА. Математичний калейдоскоп

1. Яке європейське місто прикрашає пам’ятник нулю?
2. Які «математичні рослини» Тобі відомі?
3. Як називається цифра в класному журналі?

4. Які «цифри» можна одягнути на себе?
5. Без чого не обійтися барабанщикам, мисливцям і математикам?
6. Чим відрізняється один вагон від іншого з точки зору математика?
7. Назвіть чоловічі імена «математичного» походження.
8. У якому слові вміщується цілий метр букв «о»?
9. Яка країна ховається в математичному вираженні а³?
10. Що є в кожному слові, рослині та рівнянні?
11. На вивісці якого підприємства можна прочитати цифру «сто»?
12. Яка домашня птиця добре знає і постійно повторює одиницю виміру землі рівну 10 000 квадратних метрів?
13. Яка цифра красується в центрі кожної вітрини?
14. Яка геометрична фігура потрібна для покарання дітей?
15. Який автомобіль прикрашає емблема з чотирьох кілець?

Відповіді:
1. Будапешт.
2. Золототисячник, столітник.
3. Оцінка, бал.
4.  Костюм-двійку, костюм-трійку, костюм-четвірку.
5.  Без дробів.
6.  Номером.
7. Костянтин (від латинського слова «constant» — постійний) і Максим (від латинського «maximus» — найбільший).
8.  У слові «метро».
9.  Куб А — Куба.
10. Корінь.
11. Станція технічного обслуговування — СТО.
12. Гусак.
13. Три — віТРИна.
14. Кут (поставити в куток).
15. Ауді.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024